Svar på kommentar(er)

Anna om Foto 2009:
Har du verkligen fotat alla dessa bilder?
Du är jätte duktigt,verkligen fina bilder



Hej Anna! Ja, alla bilder i det inlägget är tagna av mig. Har en blogg med bara foton som jag tog förut. Men den är inte uppdaterad på sjukt länge. Men den heter iallafall www.marianordahlfoto.blogg.se . På min facebook finns lite mer uppdaterat.
Tack! :)


Anonym om Dagens outfit:
Jeansen såg jätte fina ut var finns den affären?
Köpte du koftan nyligen?
Jätte fint
   


Hej Anonym......?
Jeansen köpte jag på Diabless i Kista. Just den affären ja köpte på stängde, men vi såg senare att dom hade en till. Antagligen nyöppnad. Så kolla i Kista centrum eller om du söker på google :)
Koftan är köpt nyligen, på ginatricot. Jag älskar den :)
Tacktack ! :)


<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0