Dagens outfit

då kör vi då.
dagens outfit :



Cardigan från ginatricot 199:-
Jättemysig kofta faktiskt, håller formen jättebra, inte uttöjd i ärmslutet eller något.

Linne från ginatricot, köpte för länge sen.
Mysigt faktiskt. Bra att ha tex idag eftersom att knappen på mina nya byxor ramlat av och jag har skärp under linnet haha. Då slipper man se det hihi.

Jeans från diablesse 149:-
Affären skulle lägga ner eller flytta eller något, har aldrig varit inna där förut. Men så testade jag jeansen och vipps dom passade. Köpte ett till par, så två par jeans för 300.
Det är även en dragkedja nere vid vaden på domhär. Jättesnygga :)



Alltså ja nu blev bilden sne. Men de får ni ta.
Där är mina awesome snygga skor iallafall som ja tänkte ha till.
Dom från Bianco som finns i något äldre inlägg.

Haha, kanske inte är min grej dethär ändå.
Vi får väl se ;D


Puss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeansen såg jätte fina ut var finns den affären?

Köpte du koftan nyligen?

Jätte fint

2010-09-18 @ 12:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0