Svar på kommentar

Anonym om saker ni kanske inte visste om mig..:
Jag som älskar tacos:)
Jobbigt med allergier hur funkar det för sig är inte det jobbigt. Hahaha jag har 2 piercingar och vem kan hålla pengar.Pengar är till för att användas eller:)


Hej anonym?
Först och främst, jag förstår inte varför folk inte skriver vem det är?
Det är ju kul för mig att se om det är någon som brukar skriva kommentarer eller om det är någon ny läsare :)
Alltså absolut jag tänker inte tvinga folk skriva vem det är men de är bara lite roligt :)

Tacos = big no no.. Eller alltså jo jag har ju lärt mig nu på senare dagar att de inte är så farligt. Det är bara det att kryddan man har i köttfärsen är ju allt annat än väldoftande. Urs.
Allergier är aldrig kul nej, och gluten som är så vardagsrubbande är inte alls kul. Jag är iof van, jag har alltid varit glutenallergiker. Men man måste alltid fråga tex på resturanger om såsen inehåller gluten, hit och dit. Massor att hålla reda på men sånt är livet, som sagt jag är van.
Händer de ändå att jag får i mig gluten så går inte världen under. Jag får ont i magen och kan bli sängliggandes, jag blir dålig i magen och det kan sabba min kropps energiupptag då gluten förstör mina flimmerhår(?) i tarmen.
Piercingar är nice, jag vill ha en smiley igen men de vill inte min pojkvän att jag ska ha. Så vi får väl se vem som egentligen bestämmer ;)

Det kommer nya pengar varje månad så köööör bah!

Tack för att du läser min blogg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0