saker ni kanske inte visste om mig..

- jag är glutenallergiker
får alltså inte äta vanlig pizza, vanliga cheeseburgare & andra diverse burgare, vanliga bullar.. de finns glutenfritt men inte alls lika gott. juust nu äter jag det första glutenfria tunnbrödet i hela mitt liv. det ni!


- jag tycker inte om tacos
många blir jättechockade när jag berättar det.. de flesta gillar ju tacos men jag vet inte varför jag inte gör det. när jag va liten fick jag äta något annat och sitta i mitt rum för att slippa tacos lukten.


- jag kan inte hålla i pengar
jag slösar riktigt ordentligt. behöver inte säga mer än så.


- jag har 2 tatueringar och 3 piercingar
en tatuering i nacken & en på höftbenet typ. piercingarna kan ni få gissa var dom sitter :)

- jag har varit förlamad i halva ansiktet
det satt i kanske 3 månader. jag fick bältros i örat och det klämde till någon nerv som styrde HALVA ansiktet. halva tungan va borta, jag kunde inte blinka med ena ögat så de va alltid, ALLTID öppet. tillochmed när jag sov.
jag fick helt enkelt träna upp musklerna igen.

- jag älskar barnfilmer såsom camp rock, high school musical, hannah montana..
jag är ganska fjantig när det gäller sånt, men jag älskar musik och det är alltid liite roligare musik i barn/ungdomsfilmerna.. och det finns ingen övre åldersgräns FAKTISKT :)





sådär då får de räcka :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som älskar tacos:)

Jobbigt med allergier hur funkar det för sig är inte det jobbigt. Hahaha jag har 2 piercingar och vem kan hålla pengar.Pengar är till för att användas eller:)

2010-09-30 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0