Bilder från personalfest, från mobilen.


Evelina, Mohannad & jag

Stefan & jag

Stefan

Yonas & massor andra

Mohannad drömmer sig bort

Innan vår hamburgetävling.

Ja, vi åt burgare på vår personalfest.
Men vi fick handla allt som va på så de va nice.. Faktiskt ganska kul.
Mitt lag kom dock sist haha..
Men så är det ibland.

Efter det drog vi till Nivå 22 nästan allihopa, och efter det skulle vi vidare till Viktoria men då droppade typ ALLA av till Husby, HUSBY liksom!? Haha.
Jaja men jag Celina & Ida drog vidare och vi hade askul.
Vi dansade som fan, svettades ihjäl.
Jag träffade gamla kollegor från Gröna lund, dom hade sin avslutningsfest så de va kul!

Men nu ska jag dra mig mot jobbet.
Pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0