Onsdag idag..

Det va inte onsdag igår, även om jag trodde det.
Tänk så fel man kan ha.
Idag har jag suttit och kollat på lite skor på Nelly.se!
Det är vekligen inte kul när man hittar 3-4 par skor man vill ha när man bara "får köpa" 1 par.. Får inte ens köpa det egentligen men jaja.
Hursomhelst har jag haft beslutsångest, blivit arg, nästan ledsen och helt till mig.
Inte allt på samma gång dock..
Nej men det slutade med att jag inte ville ha något par och slutade beställa.
Var redan framme vid betalningsmetod liksom.. Men jag tog mig i kragen och klickade bort sidan.
Snart ska jag klä på mig och röra mig mot jobbet faktiskt. Idag igen.
Börjar 17 och slutar 23. Helt okej, slipper stänga. Grymt skönt.
Imorgon är jag ledig, då hade jag tänkt.. Ja jag vet inte vad jag tänkt.
Jag trodde ju somsagt att de skulle va torsdag idag.
Njae jag vet inte, men jag hittar nog på något.
VILA!

Nu ska jag sluta skriva massa trams haha.
Ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0