Gårdagen

Igår så åkte jag in till stan, mötte upp Sophia, sen Karin & Celina.
Vi kämpade som galningarför att hitta någonstans att äta lunch?
Ooooookej, minus på den men ja.. Vi va på medis, men hamnade till slut på Koh pangan(?)
Kommer ihåg när jag va liten, då var vi där och åt finmiddag när Ann fyllde år. Så jag har inte varit där sen dess men det såg verkligen lika fint ut som jag ville minnas att det såg ut.




Så tack tjejer för en fin gårdag.
Celina följde med mig till Gina Tricot oxå, Karin va ju bestämd på att om man fyller år så ska man ha klänning så en sån fick jag införskaffa.
Tacka gud för 49:-s rea på Gina ;D

Sen åkte jag hem, träffade Kaffe, handlade & såg film sen blev det sängdags :)

Fullspäckat dagsschema.. Fast ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0