15 November

Idag är det 2 år sen jag bodde i Nynäshamn med Tess.
Och för exakt 2 år sen va vi på fest hos Jocke som bodde i en villa med 3 kompisar i Trollbäcken.
Vi festade hade kul och jag träffade dåååå, tadaaaa!!! ROBBAN!

Så idag är det 2 år sen vi träffades första gången "på riktigt".
Gulligt va? :)

Så Robban fick en present av mig:



Det står massor med mys i den, man ska liksom fylla i den själv.
Det står typ

Det bästa med dig är:

___________________
___________________
___________________

Så det satte jag mig ner och gjorde när jag kom hem efter att jag och Kaffe varit i Farsta centrum och köpt diverse saker.
(Visar sen)


Det jag huvudsakligen ville skriva var
 ♥JAG ÄLSKAR DIG ROBERT KÜMMERLING!♥


Kommentarer
Postat av: Kaffe

Nehe, det va ju 2 år sen det va fest i Villan

2011-11-15 @ 22:34:12
Postat av: Maado

Naaw, fett söt ju =)

2011-11-16 @ 14:08:41
URL: http://maado.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0