Nu är det nytt år och grejer.

Jag är så sinnessjukt trött om dagarna, slutade jobba idag vid 9.. Började dock 05.30.
Så ja, jag gick upp 03.15 och kom hem typ......... kvart i 12?
Varför?
JO!

jag fick ett akvarium av min älskling i julklapp.
Så då måste man ju fylla upp dee!!

Sååååå :



Här ligger fiskpåsarna och väntar på att få bli utsläppta i deras nya hem hihi.

Känner mig som en mamma, går och tittar till firrarna varje kvart typ..
Har gett dom mat massor oxå, eller inte massor men bitar typ lika stora som ett ----> o
Jag tänker typ "Men asså, du kanske inte fick mat när jag gav mycket tidigare idag"......

Däremot vill mina töntar (tantror??) bara vara med varandra... Dom simmar baaara brevid varandra.
Och mina mollysar, simmar oxå tillsammans.. Förutom en...
Jag har 5 töntar (även döpta till kri, beast, nicke, kaffe & erik) & så har jag 3 vita mollysar :)
Skaaa köpa mer växter och sånt men inte direkt så att jag kan lägga massa PENGAR på fiskar när ja inte ens kan göra de till mig själv!!


Nu ska jag titta fisktillbehör på internet, TITTA!!
Inte köpa :)


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0