Fairlyta Poca Promtho <3

när jag va 5 år flyttade jag ifrån skåne upp till stockholm, till lärjungevägen.
där träffade jag många som ja lekte med och allt såntdär.
men några flyttade därifrån och 2005 flyttade vi oxå därifrån.

hursomhelst fanns en tjej där som va som min lillasyster.
jag va typ alltid där och umgicks, jag hjälpte hennes mamma med att jobba lite på marknader, ni vet där man säljer typ massa grejer. typ loppisaktigt men verkligen allt möjligt, från nytt till gammalt.

kommer ihåg så jävla mycket från den tiden.
hennes mamma brukade göra inbakade flätor på mig i hela håret sådär ni vet.
jag började dessutom göra sånt själv på mina vänner och sådär.
hennes bror va oxå ASDUKTIG på att rita, GRYM!

som med nästan alla andra som bodde där försvann vi från varandra.
vi fortsatte ses någon gång efter att de flyttat men de va bara någon enstaka gång.

de gick massor med år, verkligen massor. kanske 5-6-7 år..
och när jag jobbade med att dela ut reklam för några veckor sen såg jag deras efternamn på en dörr.
mitt hjärta började slå som fan, men jag vågade inte ringa på.
jag sökte istället på facebook och hittade henne.

nu har vi pratat lite och bestämt oss för att ses nu på tisdag.
WIHO!

kommer bli så otroligt kul att träffa dom igen.
så de blir thaifood och mys för hela slanten.
bara ta igen all tid och praaata!
kommer bli jättekul tror jag.

här har ni lite bilder på snyggingen!!!



♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0