Min midja.. Inte att leka med.

Jag kan bli så otroligt arg på min kropp ibland.
Jag ÄLSKAR folk som ser smala ut och verkligen får på sig SNYGGA kläder.
Jag HATAR ginamodeller för dom ser bra ut i allt.

Men jag har en jättekonstig kropp.

Mina höftben för så att det ser ut som att jag sätter på mig för små jeans.
De går liksom in och sen ut igen, jag har "inbyggda" fettklumpar haha.
Asså de äär ju inte för att jag är tjock utan för att de ser ut så på mig.
Går jag naken så är dom där oxå, jättefult verkligen.
Och så har jag en så hemsk midja..
Jag kan nästan inte ha midjekjolar, för S är för stort typ..
XS vettefasiken, asså vill ju inte att de ska se fult ut heller.

Så här kan ni se, när jag ligger ner och när jag står upp.



Det ser ganska kul ut eller hur?
VÄRLDENS skummaste grej när jag ligger, att de åker in sådär mycket...
Och sen att höftbenet skjuuuter i skyn haha.. Nej men lite kul är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0