Dag 07 – Min bästa vän

Dethär är ju lite svårt för jag har alltid vart lite försiktig för att kalla någon min bästa vän.
Jag har inte bara en, verkligen inte.

Vänner behöver liksom inte stanna föralltid och de blir bara jobbigt om ens "bästisar" försvinner hela tiden.
Så jag säger oftare dethär är en av mina bättre vänner eller typ en av mina bästa vänner.
Jag säger nog inte min bästa vän.

Men jag har några stycken som är mina "bästa vänner".

Vi kan börja med Sparris.
Vi lärde känna varandra när vi gick i 5an.
Så de va väl kanske.. 9½ år sen.
Helt otroligt, kanske räknade fel? Eller så är de så.
Ja men den tjejen är verkligen... Åååh blir såå glad av henne.
Kan prata om ALLT, vi har sjukt kul tillsammans.
När vi va mindre hade hon ett skrivbord hemma som vi brukade klottra under, och för ngt år sen trodde hon att hon hade kvar de så vi skulle titta på de, men de va slängt :(
Hursomhelst, denhär tjejen ställer jag upp för i ur och skur.



Sen har vi självklart Angelica.
Vi träffades kanske för... Ja jag har assvårt att komma ihåg när de va.
Jag tror att jag gick i 8an och hon i 6an?
De kan vara så. Vi typ snackade på playahead.. Hahah höll på att skriva facebook.
Sen va vi på samma lyckebydisco, sen blev jag typ som hennes stora idol.
Hahahahahha, njae jag vet inte men hon såg upp till mig och de blev mer av en systerrelation.
Vi har tröstat varandra så många gånger, skrattat tillsammans, gjort sjuka grejer ihop.
Vi umgås inte alls lika mycket nu och ja vi har våra små bråk ibland.
Men oavsett vet vi att vi har varandra och VAR vi har varandra även om de tar 4 månader innan vi pratar.
Sis ♥




Det är väl dom jag får upp i huvudet sådär.
Sen har jag många andra bra vänner.
Men dessa två är nog de jag håller allra närmast mitt hjärta.


Jag älskar er tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0