Nu är det bara timmar kvar.

Sitter i soffan och knaprar halstabletter för att slippa hosta ut lungorna.
Har försökt med te i flera dagar oxå men det hjälper inte ett skvatt.
Hostan smyger sig på när jag försöker sova, alltså ligger ner och den försvinner inte..
Sätter jag mig upp så tar de ändå liksom..... Ett bra jävla tag innan de försvinner. Så brutalt irriterande.

Kommer ju inte sova på typ mer än ett dygn men så får det bli.

Åker mot Arlanda runt 3-tiden tror jag.
Det ska bli skönt att komma bort men har inte riktigt insett att jag åker imorgon.
De blir nog bra dethär.

Nu ska jag titta vidare på tv.. De får bli en allnighter! Strong tjej!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0