Ligger i sängen fortfarande.

Är så himla trött faktiskt.. Gårdagen va helt fullspäckad men de va kul att komma iväg och göra något på sin lediga dag oxå faktiskt så nu ska jag inte klaga!

Här är lite bilder från när jag morfar och bror va i Kaknästornet och åt middag.
Jag och Johan va så himla fashinerade av utsikten. Helt otroligt fint!




Visst är vi fina?

Innan vi åkte till Kaknästornet så va vi hos mormor och skulle äta lunch, men där tog jag inga bilder tyvärr.
Efter alltihopa åkte jag och bror hem till mamma och pappa, tog en liten drink och sen hem igen till mig.

Idag är jag ledig oxå, riktigt skönt.
Ska försöka få lite nytta gjort när jag kommer upp ur sängen, men gudarna vet när de blir hahah.

Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0