Tjejen som inte riktigt orkar blogga.

Känns inte alls lika kul längre haha.
Men de blir väl så, man har lite upp och ned gångar.
Dessutom har jag så otroligt mycket med skolan nu.
Imorgon har jag båda slutproven i Svenska A och Engelska B.
Men hittills har jag G i båda, kanske tillochmed högre i Engelskan eftersom att jag fått G, G, MVG, VG, MVG på mina uppgifter.
DUKTIG TJEJ!

Men nu ska jag väl typ försöka få något gjort i Svenskan.
Men jag kan inte typ.
Behöver ngn här för att jag ska kunna haha.

Får vänta tills de andra kommer hem.
Sen blir det PLUGGAAAAAAA!
Kanske tillochmed behöver vara vaken halva natten för att få klart.
Men det kan jag faktiskt ta.
MÅSTE GÖRA KLART!

Ett tips: Plugga medans ni kan i gymnasiet.
Så otroligt mycket mer värt.
VILKEN PRESS att plugga distans alltså haha.
Just nu vill jag bara dö lite, men bara lite.

Pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0