Robert Kümmerling

Du är det bästa jag vet.
Du är det finaste jag har.
Jag vet på riktigt inte vad jag skulle göra utan dig.
Jag hade inga planer alls på att träffa någon när jag träffade dig, men ändå blev de så otroligt rätt.
Det kanske är när man inte letar som man hittar?

Kan inte tänka mig ett liv utan dig idag.
Jag älskar dig otroligt mycket och du lyser upp mina dagar.
Även om vi tjaffsar mycket och så, så blir vi alltid sams igen snabbt.
Bara att vara ifrån dig en natt är jättejobbigt.
Jag är fortfarande som nykär även fast det snart gått ett år.
Jag vill alltid vara i din närhet.

Du är min, och det finns inte mycket annat jag vill ha.
Vill i och för sig att lägenheten ska bli klar också.
Haha, jag skulle nog vilja ha massa pengar också.
Men att ha dig räcker gott och väl ♥




26/11-09 ♥
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Nattis

gud vad guligt :D <3

2010-10-25 @ 15:27:51
URL: http://nathaliekummerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0