Kryssning, välbehövd.

Sådära, då var det äntligen fredag.
Eller ja de känns ju inte direkt länge sen sist det va fredag me hursomhelst.
Idag ska jag på kryssning med massa fina tjejer!

Innan de bär av mot båten ska jag och Angelica in till stan och se om vi kan hitta ngt till henne eftersom att hon ska få välja något hon vill ha som födelsedagspresent.
Det fick hon av mig och titti.
Så de blirlite förmiddagsshopping.

Har varit duktig tjej och lagt undan en hel hyra tills nästa månad.
Alltså en hel för mig = halv ordinarie haha.
Så de hart ja kirrat så ja slipper stå fattig nästa månad.
De kommer ja nog göra ändå men ja har iallafall försökt nu haha.

Nu ska jag dricka te med Angelica, världens mest morgonpigga människa..
Eller? ;) <3
Älskarej.

Hörs efterhelgen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0