KARLSSON PÅ TAKET

Alltså hur glad blir man inte när man går och sätter sig vid tv på morgonen, och det är karlsson på taket på tv.
Jag vet inte hur länge sen det var jag såg dethär förut.
Men ja gillar't.
Däremot har man ju andra uppfattningar om Karlsson nu haha.
Han är ju riktigt jävla elak?



Förstör lillebrors ångmaskin
Är en RIKTIGT dålig förebild
Hur gammal är Karlsson ens egentligen?!
Be din mamma skicka hit ett par kilo så blir vi kanske mer vänner (köttbullar)

Måånga frågor cirkulerar runt dendär himla Karlsson.
Men han e söt.. Haha.



Sitter hursomhelst och äter kanelbullefrukost.
Inte ska lite tävling ge mig avsmak för kanelbullar inte =D
Jag älskar sötsaker, helt sjukt mycket.
Det är inte ovanligt att jag äter chips & godis & fikabröd till frukost eller lunch eller middag.



MUMS :D



Nu är dock min älsklingscen på Karlsson filmen.



Haha, ja älskar't.

Nu ska jag titta vidare :)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0