Jag har sovit dåligt i tre nätter, hej!

Robert är sjuk, och kan inte sova.
Det betyder även att Jag inte kan sova.
Jag vaknar enkelt och han väcker mig haha.
3 nätter i rad, och ja, jag börjar få huvudvääärk och allt sånt.

Imorse ramlade förövrigt en slinga ut, men annars sitter det nog.
Jag tror dock inte att vi fick dit keratinslingorna perfekt, men de va nog himla bra för att vara första gången tycker jag. :)

Igår träffade jag morfar i stan en snabbis, skulle låna pengar till keratinwaxet.
Hittade inte mitt kort så de va lite bökigt.
Och som alla kan ske minns fick jag ju MVG i engelska uppgiften, och det belönades med 500 kr.
INTE ILLA. Jag vill ha fler MVG.. Ska göra så gott jag kan.
Men sålänge jag får G i kurserna är JAG nöjd :)

Som vanligt så tittar jag på barnfilmer nu på morgonen.
Nu är det Rasmus på luffen.
Och de vill jag se :)
Så nu ska jag bara göra mig en toast sen blir det film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0