Hemmagjorda köttbullar & potatismos

Kollar Camp rock 2. Som ni visste, jag ÄLSKAR sånahär filmer.
Det är riktigt riktigt kul faktiskt.
Dock är den på svenska och de känns ju lite konstigt.
Men de funkar, jag gillar den.

Jag och Nattis ska göra mat idag.
Köttbullar & potatismos, hemmagjort alltihopa.
Jag får dock äta något annat än köttbullarna för de är gluten i köttbullarna.
Salami kanske? VILKET ÄR MIN NYA FAVORIT!
Speciellt vitlökssalami, MUMS!

Nu ska vi plocka undan lite disk och grejer.

GLÖM INTE ATT SKRIVA FRÅGOR TILL NIKLAS.
OAVSETT OM NI ÄR INTRESSERADE AV DEJTEN ELLER INTE ;)
http://marianordahl.blogg.se/2010/october/niklas-soker-dejt.html

Pusspuss :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad gott det lät var det svårt

En bild vore bra att

2010-10-04 @ 18:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0