hej och godkväll

hejhej.
idag har varit en lång´dag.
har gjort klart mitt skolarbete så nu är det nog ingenting mer förän typ.... en vecka.
men nu ska jag plugga varje dag så man slipper sitta.....................
haha shit vilken panik jag fick där.

varje vecka måste jag skicka in en närvarouppgift.
på fredagarna alltså.
och jag hade inte gjort den idag, va så fokuserad på att skicka in inlämningsuppgifterna.
men hann nu innan 12 och de känns riktigt bra faktiskt.


RENOVERINGEN!

idag är sovrummet tyyyp färdigspacklat.
och de känns riktigt bra.
killarna fixade klart de.
tack beast och erik <3

var med angelica idag som jag skrev innan.
mys mys, imorgon ska jag träffa henne oxå och på kvällen blir det paarty med henne och madde.
det blir helt okej awesome.
gillar't.

men nu är det sovadags ja-aa.
de gillar vi om inte mer än party.

hade ju pingisturneringsgrejs idag.
jag både drack och spelade pingis.
MEN drack inte mycket ALLS och åkte ur tunerningen lika fort som jag gick med i den.
bra grej.


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0