Godmorgon

godmorgon allihopa.. :)
nu tänkte jag sammanfatta lite då.

maten igår va helt underbar.
tog en bild så att ni får bli lite avis.
det var faktiskt helt sinnersjukt gott.
stackars angelica som inte kunde äta.
hon är förkyld och har inte något smaksinne för tillfället.


(det smakade ju sjukt mkt bättre än vad de ser ut på bilden haha.. men ja.. försökte ilallafall)

min nya foundation va jättebra
- den täcker jättebra
- den är riktigt dryg så den håller nog rätt länge
- den blir inte klibbig när man har satt på den
- man får jätte len hy
jag är med andra ord nöjd.

idag ska jag testa min nya heat protection oxå.
har inte riktigt kommit till skott med det ännu.
men ikväll blir de party och då får man testa :)


nu ska jag se lite på tv.

pusspus!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå

Jag är glad att du mår bättre.Utgång ikväll alltså.

Det är utgång för mig också och är sjuk taggad för det.Igår shoppade jag också lite eller mycket

Jag tänkte på dina ord pengar är till för att användas hahaha

2010-10-02 @ 10:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0