Godmorgon, vaknade i en anna säng än vanligt....

..men robert såklart.

Vi har flyttat tills hans föräldrar för tillfället eftersom att lägenheten snarare ser ut som.. Ja jag vet inte men inte en lägenhet iallafall.

Nyss så va Robert hemma en snabbis och då frågade jag:
- Är de ingen annan hemma?
- Nej dom har gått.

Så jag trodde ju att jag va ensam, men vipps så börjar jag höra fotsteg.
Jag va typ helt säker på att någon traskade runt på altanen ute och skulle bryta sig in.
Så jag satt och lyssnade en stund med spända öron, sen smög jag mig ut.
Då står Danni i köket och gör frukost haha.
Och jag skrämde henne lika mycket som jag blev rädd haha.
Så nu kan vi konstatera att jag inte är ensam i huset.
Och de är inte några tjuvar.

Idag vet jag dock inte vad jag ska göra, har skolböckerna hemma insåg jag ganska snabbt men kan hämta dom senare idag så jag får lite plugg gjort.

Men nu ska jag dricka lite te.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0