Godmorgon, äntligen fredag.

Nu sitter jag i sängen, har varit och tvättat ansiktet och morgonkissat precis :)
Gråter typ i sömnen, så de kan va skönt att tvätta ansiktet lite då haha.
Alltså inte för att jag är ledsen utan för att mina tårkanaler har party när jag är trött.

Så nu är det fredag..
Ska plugga idag, men inte hela dagen.
De är väl tänkt att man ska hitta på något ikväll men imorgon ska det bli tidigt upp.
Då ska nämligen jag spendera min dag med Ståfie.
Vi ska foota & äta middag & umgås & sen kanske på feest?
De blir nog awsome.

Men idag, typ nu närsom, ska jag smiinka mig haha.
Har inte haft mitt smink på sjukt länge så nu ska jag haa de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0