Gårdagen = PLUGG

Sofi kom över igår morse, vid typ 9-tiden.
Då började vi göra lite frukost och så, och efter det bubblade vi lite :)


Sen satte vi igång och plugga, och vi pluggade till kl. 3.
Jag är så otroligt stolt över mig själv.
OCH SOFI.
Vi är duktiga som fan.
Jag gjorde klart två kompletteringar och började med en engelska uppgift som jag gjorde NÄSTAN klar.
Jag fixar det nu på förmiddagen liks.
Dock har jag en del att göra nu tills fredag, men ja de är bara att kämpa.

Nu ska jag fixa lite till en hemlis.
Jag gillar hemlisar, älskar tillochmed haha.
Eller ja... När de är MIN hemlis, hatar när folk har hemlisar för mig :(
Nyfikna tjejen.

Fotade igår oxå btw, de blev väl okej hoppas jag.
Vi får se när jag får bilderna.
Nu ska jag gå upp och äta frulle.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Vi är ett så galet bra plugg-team! <3

2010-10-19 @ 19:05:25
URL: http://soofine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0