Dagen kommer spenderas åt att:

Gå till stadsbiblioteket och låna skolböcker, det börjar bli lite stressigt nu tycker jag.
Kolla om jag kan hitta en annan jacka, vet inte riktigt om jag vill ha den jag köpte igår faktiskt.
Tänka väldigt mycket, det är viktigt att tänka.
Kanske äte lunch med morfar som även ska följa med till stadsbiblioteket, glömde skriva de där uppe.
Det är väl typ de?
Plugga såklart. Som en GNU!

Saknar hemma. Lägenheten alltså.
Vill bo i BRANDBERGEN :'(
Haha, jag är mupp.
Men de är riktigt jobbigt/svårt/tråkigt att bo hemma igen..
Bor ju hos Robbans föräldrar men ändå, det är jobbigt.
Jag vill kunna göra vad jag vill hit och dit och uääh, jag vet inte.
Men de är snällt att vi får bo här, hoppas dock att lägenheten är klar snart.
Vi har fått GOLV i hallen, den ni!

Men nu ska jag sluta skriva och gå och göra mig en kopp te.
Ska försöka att inte äta onyttigt idag, har lyckats gå upp x antal kilon på ett år.
I have to get back where I started ;)

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0