43 dagar kvar..

Sen börjar jag bli gammal tjej.. Haha lite ångest har jag allt minsann.
43 dagar kvar... 42 tills Robban fyller år.

Men den lilla plutten fyller bara 20.

Men åh, jag är så fjantig..
Har alltid varit pirrig inför födelsedagar. Brukar alltid börja räkna ner typ 100 dagar innan min födelsedag, men i år höll jag mig till idag. För 43 dagar är ju inte mycket.. Dessutom är de så mycket som händer innan.

Nästa helg fyller min lilla sis'is 18 år, hon blir STOR tjej <3
Men först fyller PAPI år <3 ( som förövrigt blev med en till bil igår )
Vad händer mer?....
Ja jag vet inte men de är en del iallafall.


Men de är helt sjukt, blir gammal tjej.
Snart måste man typ sluta va oseriös.
Eller nej, shit ja tänker inte ändra mig.

21 år.. Stort.
Grattis till mig 43 dagar i förskott!


Kommentarer
Postat av: Celina

Haha Maria... du och dina födelsedagar!!! haha :D Minns när du skulle fylla 18... då fick vi minsann veta hela året hur många dagar det var kvar typ! haha

2010-10-10 @ 11:37:26
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0