Snö = överbelastad hjärna..

Ska man kanske bara skita i allt som stör en, bara göra ett undantag och låta bli att hålla på med allt gnäll och sånt..
Jag vet inte, de skulle vara sjukt skönt att bara hoppa över kapitlet där man bara är arg och bråkig.
Men de kommer väl tillbaka sen, right back at you.
Dock kan de vara värt ändå.

Klump i magen, ångest, tänker fööör mycket, för mycket händer runt mig, blöö.

Jag vet inte, men de mååste ju vara dethär jävla cpvädret.
Eller?
Så lätt att skylla ifrån sig bara för att vädret ändras?
Haha, vilket skämt.

Inte ens hallongrottorna blev rätt, det blev blåbärsgrottor..
Säkert jättegott men ja.


Förra året vid denhär tiden mådde jag ganska piss.
Får äckliga flashbacks av de.. Satt nere i Nynäs.. BLÄ.
Melissa horn + November.. De vettefan om de är så bra kombination.

Fyfan vilket blaskigt inlägg haha.. Ni behöver inte ta något av detta på allvar..
Behöver bara skriva lite så blir de bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0