Lite kläd-tips är ju aldrig fel!

Tilda tipsade mig om att lägga ut lite kläder och sånt som jag tycker är snyggt så nu tänker jag göra det :)

Här är ett par skor som jag tycker om, är väl lite efter när de gäller att ha mode när de passar alla andra, jag tar de när de passar mig. Så, här har ni ett par varma, fodrade skor som finns på Skopunkten för 349:-

Min mamma har faktiskt just denhär skon. Jag gillaren! Tumme upp.

När de gäller vanliga kläder är jag faktiskt en ganska tråkig tjej.
Asså jag kallar väl typ min klädstil "Gina tricot"... Alla har antagligen allt som jag har.
Väldigt enkel, men jag har inte råd att leka överklass och gillar faktiskt enkla kläder.
Så nu kommer några tips på tröjor nu till vintern!



Jag älskar domhär tröjorna, båda ifrån Gina tricot såklart.
Det ska inte vara rumpkort längre, jag gillar när tröjorna är nere på låret.
Så dessa två tröjor med en stoor tubhalsduk är riktigt snyggt tycker jag.
Det funkar till det mesta, kanske inte utgång men mycket annat.

Då går vi vidare till PARTY!



Partykläder är nog inget man ska inspireras av från mig haha, jag är väldigt enkel av mig och spenderar hellre tid med smink än med kläder.
Men den första klänningen med vitt upptill och svart kjol, den är snygg & stilren, den gillar jag.
Tshirten är mer lite hemmafest kanske, leggings, den & snygga boots = perfekt. Stor halsduk kanske tillochmed? Lite relaxed but okay.
Den sista klänningen i grått, enkel men fiina detaljer. Det är bra grejer.

Är riktigt sugen på tshirten haha, jaa allihopa, jag fyller åååår snart, tröjan med tigern vill jag haaaaaa!

De tre sista plaggen finns på H&M.

Det var väl klädtips nog för idag.
Kändes det givande? :)
Har jag HEMSKT smak?
Haha, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina kläder ! :D

2010-11-11 @ 12:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0