Godmorgon

Sitter i sängen, har precis läst min morgondos av Kissie&Dessie&Paow.

Kanske är dags att erkänna det, jag är beroende av dessa tre bloggar.
Min syn på dessa tjejer är som följande:

Kissie: Hon låtsas att hon tror att hon är bättre än alla andra, egentligen är de hennes SNACK om att hon är så mycket bättre än andra bloggare, att hon är kändis, asså de är allt provocerande som tar henne upåt.
Egentligen tror jag Kissie är en väldigt osäker människa, eller ska jag säga Alexandra? Förstå hur mycket hon måste hålla upp varje dag? Hon har valt att ha denna provocerande blogg där hon säger både de ena och det andra för att väcka uppmärksamhet. Ja jag vet inte riktigt, dendär tjejen förundrar mig. Enda anledningen till att jag läser hennes blogg är väl för att jag älskar att se hennes pådragna ansikte och attityd.

Dessie: Ja den tjejen har ju fått pengafeber eller något. En tjej som va som alla andra, gullig tjej som bloggar. Hon blev ju "stor" innan hon blev den hon är idag, jag ska inte säga några fula ord haha. Men ja, ni som inte vet och kanske bryr er eftersom att ni läser. Hon har blivit en väldigt "fin" flicka.. Dyra kläder som hon mer än gärna "skryter" om, hon går på fina middagar vilket är HELT okej men de är bara okej tills hon ska försvara sig och skryta om vad MATEN kostar oxå. Typ : Jag går hellre ut och äter för 1000 kr än att köpa 10 tröjor på H&M.
Hon var tidigare kompis med Paow, som nu tydligen inte är tillräckligt fin för Dessie. Det är iallafall hur min uppfattning blivit.

Paow: Jättesöt tjej, verkligen en sån som man kan känna igen sig i. Hon är ÄRLIG på sin blogg. Okej, vi ger hennes snedsteg ett undantag. Jag hade inte direkt heller velat erkänna på min blogg att jag varit otrogen om jag hade en såå stor blogg som hon har........ Jag hade nog inte alls velat erkänna det på min blogg överhuvudtaget. MEN hon gjorde fel, och ERKÄNDE! Inte många stora bloggare som gör det i mina ögon.
Hursomhelst tycker jag bäst om Paow, iallafall när det gäller att läsa om jordnära och vardagliga saker.

Vill man få en uppfattning om hur många plastikoperationer det krävs för att se ut som en tecknad figur:
www.kissies.se

Vill du veta var man kan äta dyrt? Alltså inte för att få tips om var man kan gå, utan veta var du inte kan gå ungefär?
www.dessies.se

Vill du läsa en söt blogg om en tjej som just nu är heartbroken? YEAY.. Nä kanske inte så haha.. Men de är iallafall en ärlig blogg, enligt mina blåögda ögon :)
www.paow.se


Right now, I feel like a geek.
Tänkte nog aldrig erkänna att jag läser deras bloggar så mycket som jag gör.
Men någon gång måste det ju komma fram haha.

Annars, om ni vill läsa lite mindre bloggar som jag just nu följer så kan ni klicka er in på:
www.mariasparrislysen.blogg.se
www.angelicacarlen.blogg.se
www.tildasvedberg.blogg.se
www.jjeltsch.blogg.se


Eller så fortsätter ni bara läsa MIIIN blogg =D

Kommentarer
Postat av: chrissie

älskar paow, hon verkar så söt :D

2010-11-11 @ 11:27:04
URL: http://chrisswi.blogg.se/
Postat av: Tilda

Gilla :) <3

2010-11-11 @ 11:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0