Verkligen glad tjej.

Alltså jag är verkligen glad nu.
Allting kommer bli såå nice denna sommar.
Även om jag typ bara ska jobba, själva grejen.
Såhär ser det typ ut :

26 maj - Jag och Robban har varit tillsammans ett halvår och jag har min första arbetsdag på Grönalund. Iof åker Robban till Gbg då, men ändå. Och kära bror fyller år, Grattis <3!

5 Juni - Jag och Patrik Hartsö har vårat första arbetspass tillsammans på Grönalund, hoppas vi får stå i samma attraktion. Woho!!

28 Juni - Jobbar när Caroline af Ugglas spelar, samt att här borde jag ha fått skatteåterbäringen och lite lön, WOHO :D!!

29 Juni - Jobbar, och Andreas Grega spelar på GrönaLund hihi.

1 Juli!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Här är det "inflyttningsdatum" i lägenheten för mig och Robban. Sen får vi se om de blir klart innan eller senare hit och dit, så otroligt skönt om de blir då, för jag är ledig den 1a :)

Oklart datum - Jag och Robban blir bjudna till Norge av kära kära mamma, ååh va mys det ska bli <3



Alltså de behövs inte ens skrivas mer, jag är så nöjd så nöjd.
Nu ska jag spela lite spel på blip.
För jag är lättroad tjej.
Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: chrissie

Var är de ni ska flytta? :) Pussen

2010-05-20 @ 16:38:55
URL: http://chrisswi.blogg.se/
Postat av: chrissie

Ååh, de är nära mej ju :D då kan vi hänga hos varandra när de inte finns nått att göra :D ;p haha <3

2010-05-23 @ 01:39:15
URL: http://chrisswi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0