Sommaaaaaaar !!!!! Meeen, fyfan.. ORMAR :'(

Okej sommaren är här, asvarmt och jättemysigt verkligen.
MEN alltsååå, jag har seriöst sett årets första orm.

Jag KLARAR INTE AV DOM....
Det är helt stört..
Inga bilder, inte på tv, absolut inte IRL, asså.......
Blir så äcklad, fladdrar me händerna, hoppar, gråter..
Som en 5åring ja.
MEN DOM ÄR ÄCKLIGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Är rädd för hur de kommer bli med sommaren, jag kan lätt tänka mig att ja blir begränsad.
Vågar inte gå på gräsmattor, hatar grusvägar, man ser dom så dåligt då..


Alltså egentligen, jag tänker......

Ormar är äckliga, man vet inte var dom ska..  Dom har inga ben, äckliga djur.
Dom är giftiga... och ännu en gång, äckliga.
Dom SER äckliga ut.

MEEEN

Varför skulle en orm attakera just mig.. Och ingen annan ?
Dom är ju färre än typ.... Getingarna?

Asså jag vet inte, dom är bara äckliga.

URS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0