Kärlekssjukan <3

Avskrivningsdags!

Maria ♥ Robert

Jag hade minst av ALLT trott att de va ett förhållande jag skulle hoppa in i när vi träffades första gången.
Hade precis kommit ur ett annat och va heeelt inställd på att "jag ska aldrig mer bli kär, jag ska vara singel".
Men de kanske är när man tänker så som den riktiga kärleken kommer.
Jag är så jävla glad för precis allt jag gjorde. Annars kanske de inte hade blivit som de blev?

Jag älskar att höra dig berätta om hur du upplevde allt när vi började träffas.
Och jag älskar när du säger att du älskar mig.

Det känns hur bra som helst att vi ska flytta ihop.
Är jätteglad och taggad som fan.
Det känns verkligen jättebra, och jag vet att du oxå tycker det.
Därför känns det ännu bättre.

Jag är såååå glad att jag har dig.
Du är mitt allt älskling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0