Godmorgon, gröna lund idag!

Hejsan & Hallå.

Idag är det :

- LÖN
- Utbildningsdag på nya jobbet, GRÖNAN!
- Shopping
- Regn?!

Jaaaha?
Jaja men vafan, de är väl bara vänja sig.
Vi bor ju trotsallt i sverige.. Men lite besviken är jag dock.

Igår åkte jag och Robban och hämtade en Tv bänk, woho!
Nu har vi massor med grejer inför flytten, men EN runda till på IKEA blir det efter skatteåterbäringen.
Och de kan jag säga, att där ska shoppas!

Dendär skatteåterbäringen ska tydligen räcka himla långt för mig oxå haha..
Shoppa
Dator
Ikea
Hyra
Mat......
De räcker så va ;)

Vi får se i stridens hetta vad jag prioriterar :)


Meen ! Utbildningen !

Ska till grönan idag ju, ska åka runt kansjke.. 07.19, de börjar 9.. Känns konstigt.. Men ska åka tillsammans med Patrik, en kompis som oxå kommer jobba där :)

Nu ska ja dricka te !
Pusspuss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0