Dålig uppdatering, men på riktigt.. Vem bryr sig?

sitter i roberts rum nu, har sovit här 2 dagar i rad även fast han varit i gbg.
letade efter celinas laddare utan framsteg så robert ska få städa när han kommer hem tänkte jag.
sen blir de väl en sväng förbi mammorna <3 (roberts och min menar jag då,inte allas mammor)

har sovit jääättedåligt de senaste nätterna oxå, otroligt jobbigt.
vaknar mitt i nätterna och kan inte somna om typ.
vaknade minst 1 gång i timmen.

får hoppas att de blir bättre när babe kommit hem nu.

men han saa att de skulle åka 8 imorse.. my ass att dom gjorde.
tror fan att dom fortf sover :P
men det får ta sin tid.

nu ska jag boka in lite grejer i kalendern, alltid kul faktiskt :)
pusspusspusspuss !!

btw, måste ju lägga till..
va på gröna lund igår.

såg greta från paradise hotel. vilken grej va ;)

nuu, bye :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0