Arbetsintervju

Idag idag idag, fy va skönt.
Ska till Grönan på intervju, det ska bli kul tycker jag.
Dessutom är de så jävla mys väder :D Så de kan knappt bli bättre tycker jag.

Kanske blir en promenad på Djurgården sen ?

Ska in dit med Patrik Hartsjö som oxå ska på intervju.
Så slipper åka ensam, sweet dude.


Natta och jag passar bra som boendekamrater hahahaha :D
Sjukt mysigt igår.

Hon missade två tåg, kom hit en timme senare än beräknat.
Vi åt middag, gick till nicksta och fotade, mööös galet.
De va nice må ni tro.





Nu ska jag plocka fram lite kledur så ja slipper gå naken sen :)

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Celina

Fina bilder ! ser dock galet kallt ut :( Vill ha sommar!!

2010-05-13 @ 23:30:19
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0