tandvärk tandvärk tandvärk, jusste, nämnde jag att jag har tandvärk?

märkte av lite igår att när jag sprang ner för en backe eller lutade huvudet åt vänster så spännde de otroligt mkt i övre höger-tandrad... tänkte väl inte mer på det, men sen började de på kvällen kännas som att ja hade infektion i hööööger neder-tandrad längst in..... FAIL, vaknar med en finne dessutom på höger kind så att de känns som att övre höger-tandrad oxå gör ont..... jag lovar, de är visdomständer på g...
har misstänkt att dom är på väg, har kännt något under tandköttet där längst in.
men fyfan... dethär är inte okej..

dessutom har de senaste nätterna i lägenheten resulterat i att vakna kl 4 på morgonen, sen inte kunna somna om.
de blir inte bättre med tandvärk då.

robban kan typ inte heller sova, för han gick fan upp innan klockan ens ringde imorse :S

jaja, man vänjer sig väl...
men inte med tandvärk :'/


Kommentarer
Postat av: Anonym

gå till tandis då

2010-06-28 @ 11:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0