Flytta snart, underbart!

nu sitter jag hos robban, som vanligt.. haha.. behöver knappt skriva de ens men what the heck.
ska snart till adolf-fredrik och ge barnen lite mat. min plikt liks.
efter det bär det av mot universitetet som ett spjut och titta till dom äldre "barnen" på en tenta.. icke fuska!


helgen har bjudit på diverse saker, jobb och mys.
jobbar tills onsdag, sen en dag ledig.
det går rykten om att skatteåterbäringen är på g allihopa, så dåå hoppas ja på shopping yo.
(mer än hälften av pengarna ska iof robert ha, lite förskott på hyra och grejer)
sen shopping till lägenheten, WOHO!!!!!

(ingen relevans alls på bilden, bara min lägenhet, sakna sakna sakna-glömma haha)

plutten ska bara bestämma sig för om han ska flytta in dirr eller renovera..
hoppas dirren! =D
måste hem och ha en stor tvätt-pack dag snart.. hinner ju aldrig vara hemma så een heldag ska ja nog ha där nere iallafall.
träffa min enda vän i nynäs, daniel =D

men nu ere borstning av tendur som gällur, sen lite fejja, sen bussen.

hoppas alla får en fin dag.


puss- the one and only


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0