fit for fight, fit for grönan!

nuså, nu har jag druckit en kopp te!
jag vet de är aslite men de finns inget jag får äta i villan.
ska svänga förbi pressbyrån på vägen till jobbet tänkte jag.

ska dessutom inviga sommaren med att visa upp mina lldeles orakade, vitbleka ben idag.
kommer ju aldrig få någon färg känns de som. men pengar får ja iallafall.
kan SOLA SOLARIUM, moahahaaa!
nejdå, äkta blir snyggare, ser aldrig solariebrännan ändå.

nu har jag iallafall duschat och börjat klä på mig, men tar allt saakta sakta.
har en förmåga att bli klar superfort ibland, och då får man vänta i två evigheter innan bussen går.
fail typ.

tänkte iallafall att planerna imorgon förmiddag blir att tömma Ö&B på grejer, ska ha feta balsam& shampoo förrådet, hårinpackningar, tvättmedel, sköljmedel, allt såntdär. rengöringsmedel.
så blir nog robert glad på mig :)



ska kanske en sväng förbi nynäs oxå, har ju lite grejer kvar där >.<
som mitt PASS tex.. fail, känner mig som en liten flicka igen... " kan du köpa uuuuut "
uääh!
men de är ingen fara, ja klarar mig :)
kameran ska jag oxå hämta, så tar ja lite fina bilder när de börjar bli klart.
bra plan - ja.

nu ska ja göra mig KLAR tror jag.

puss puss puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0