7 månader <3

igår var det midsommar sägs det, jag jobbade 11.45 - 23.00. så ja, de vart inte mkt mer firande än en blomma bakom örat.
inte ens någon alkohol vilket iof va skönt ?

kom till handen kanske kvart över 12, mötte upp robban och sen gick vi till antonio.
han va där innan men mötte upp mig bara.
där va antonio, pirre, nicke, pirres kompis, sofia & några till.
dom hade mys, men jag va mest trött så vi gick igen efter typ 45 min.
kul att jag iallafall gjorde NGT !

idag började dagen med att gå upp och fixa tvätt, gå till tvättstugan.
jiddra med tvättstgugan och fatta hur man gör... typ.
ska snart ner igen och torktummla lite grejer.

sen har jag och robert varit tillsammans i 7 månader idag, yeay oss <3
älskar diiiig !
så vi ska upp till handen och kolla på lite kleeedur, (om de är öppet?)
sen ska vi hyra film, och jag vill göra hemmagjord pizza ^


här är från när jag gjorde pizza sist. hihi mums.


nu är de typ en halvtimme sen ja började skriva detta.
glömde bort som vanligt.
ska iallafall ner till tvättstugan nu igen :)
puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0