haha :)

en speciell tjej, alltså speciell... inte för mig.. men speciell, frågade på sin blogg "om ni hatar mig, varför läser ni då min blogg?"
alltså vem har inte läst en blogg som är typ underhållande, utan att vara intressant..
bara något att skratta lite åt?
för mig va hennes blogg PRECIS en sån blogg :)
så nu igår skrev jag till henne varför jag läser hennes blogg, och hon tog de som ett påhopp istället för en förklaring hahahahahahaha. hon frågade ju trotsallt men ville väl mest bara jiddra.

för att ta de lite smått, jag skrev att ja tycker hon är fjortis.. fast en fjortist för typ 5 år sen..
fjortisarna IDAG är mer mogna än "vår generations" fjortisar för 5 år sen. så jag jämförde henne med att vara fast i tiden för typ 5 år sen.
hon försökte desperat hitta fel med mig, men det va bara roligt haha. så jag malde på lite till.

och de slutade med att hon tydligen lösenordsskyddade bloggen ;) WOHO, score 1-0 till mig.
hahaha.. förlåt, men de va verkligen kul :)


här är iallafall de sista hon skrev till mig:


BEATRICE : de där me vita sträck var för andre gillade det men slutade med det direkt när de tog slut, haha en fjortis går inte ut osminkad, det kan jag göra var ute på krogen förra helgen i bara mascara, så fuck me hörru, de skulle inte du göra. men haha nu kan ni aldrig mer läsa min blogg har lösenordspärrat den :)


då tänkte jag typ........:

(för de första, jag bryr mig inte om varför hon hade dom fula vita strecken vid ögonen som sminkning, hon hade/har det, och det är de jag tyckte va roligt. alltså, jo en fjortis kan väl visst gå ut osminkad? det är ju personligheten som gör en till fjortis, tex dessie, bloggaren, hon brukar inte alltid ha smink, hon är ändå kind of fjortis. skulle inte jag gå ut utan smink ? hahahahahahha okej puss.)



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0