trött tjej

halloo, sitter vid datorn fast jag borde sova.
men jag vet inte, är inte trött-

måste försöka planera min dag lite känner jag.
booorde egentligen åka till nynäs, men jag kommer få damp om tåget är sent eller ngt så jag låter ärligt bli.



har pratat lite med mami och papi nu och de blir flytt hem igen runt sommaren där, troligtvis innan.
jag vill egentligen inte bo där och då är det svårt att hålla min.
känns ju pissigt att bo så långt bort nu när de e snö och bajsväder. de är liksom inte ens säkert att man kommer hemifrån eller hem när man är där.

sen dessutom flyttar tess ut om två veckor.
blandade meningar om varför men det orkar jag inte ens bry mig om.
så länge de inte sabbar något mellan oss för framtiden så skiter jag nästan fullständigt i var hon bor med tanke på attjag i princip aldrig är hemma.
( haha de lät fett taskigt men menar inte taskigt )

men det blir nog både skönt och lite ensamt. men ingenting jag inte kommer fixa haha.
mami och papi ska hjälpa till lite oxå så de blir skönt. sen ska vi sälja innan sommaren, typ bäst att vänta tills då om man vill få ut de mesta av den.



då ska jag försöka summera helgen kanske.

fredags - vi va här hemma hos robban och drack lite, jag robban sparris jocke nicke patrick johan + 5 tjejer. (.......?) , men självklart deckade jag först.. orkade inte riktigt bry mig ändå, de va rätt stelt.
lördags - åt mat med robban hos mami och papi, fast dom va inte där, sen åkte jag till handen för att va med sanna och robban drog till krogen. vi hamnade på en typ...... åsikts-rik fest hahaha.. jag fattade förstås ingenting och det slutade med att jag åkte hem till robban vid 00.44. partytjej?
söndags - hm.. vi typ... vaknade..? nej men vi gjorde inget speciellt fram till typ halv 3 tror jag. då åkte vi till mamma och pappa och hämtade robbans bil, pratade lite, och sen kommer det roliga hihi..

vi skulle till gullmars och äta hos hans mormor & morfar..
så är det typ jättekö vid ica maxi rondellen där. och sen kom det en polisbil.
och jag ville ju promt åka motorvägen då, för jag ville se vad som hade hänt haha.
så det slutade med att vi stog i kööö jättelänge, de tog en timme att åka till gullmars vilket resulterade i att vi bara kunde vara där 10 min.. = ingen mat.
sen när vi skulle hem igen så stöter vi på samma sak igen haha, fast då va de ju faktiskt inte mitt fel!
men de tog betyydligt mycket mindre tid att åka hem.



men nu ska jag plocka lite tvätt och tvätta.. halv 7 på morgonen......?

puuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0