Vaken tidigt fast jag inte behöver.

Jag vet inte riktigt alls hur jag ska ställa om nu när jag ska börja jobba så tidigt.
Kommer ju behöva gå upp 03.00 för att ha en timma på mig innan jag ska ner till bussen eller om jag nu åker med pappa. Har inte riktigt superkoll på hur allt blir.. Suck..
Meeen, är det någon som har något tips?
Hur man vänder på dygnet så att jag kommer upp 3 utan problem?

Ska jag kanske dygna första dagen?
Det finns dock en risk att jag inte fungerar ALLS och gör allt fel..
Njae jag vet inte... Kanske gå och träna och vara jätteaktiv en dag och komma i säng 8?
Det känns ju helt klart som en mer värd idé ..
Eller? :)





Haha, jaa nu ska jag försöka sova vidare tror jag?

BTW, jag har fått tillbaka min telefon som varit på lagning.
Skicka ett sms med ditt namn så har jag det..
(till dom som har mitt nr då alltså)


Puss & Kram!! <3


Kommentarer
Postat av: Håkan

En ljudbok eller klassisk musik i lurarna har funkat för mig.

Det kan va problem i början, men det ger sig med tiden då kroppen tar ut sin rätt till sömn.

Du fixar det säkert på något sätt som passar dig.

2010-12-22 @ 14:15:52
Postat av: Hildur (med mellanslag) FAST BARA VERSALER=O)

GOD JUL LILLA (stora)DU

2010-12-24 @ 14:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0