vad ska jag göra?

om du och jag inte kan prata med varandra så förstår jag inte var vi är påväg.
jag hatar att prata om känslor och allt annat som liksom, kan slå tillbaka på mig senare.
men jag vet att jag MÅSTE.. man kan inte ha en relation utan att kunna prata, om precis vad som helst.
asså, att bara kunna vara en GNUTTA seriös ibland.

jag vet inte alls hur de har funkat så länge som det har..


jag vet iallafall att jag älskar dig och att jag hatar att det är såhär.
jag haaatar att du inte ser när jag gråter, jag hatar att du vänder dig om.
jag hatar att du inte kan säga något annat än " som vanligt, allt är mitt fel " .
jag hatar att inte veta hur morgondagen ser ut.
jag vill inte må såhär längre.


jag vet inte var jag ska ta vägen...
ta mig härifrån istället bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0