Nu ska jag tamejfan ta tag i bloggandet!

Sådära ja..
Nu känns de bättre, känns som att jag ORKAR blogga haha.

Gårdagen var sådär faktiskt.
Jag tror jag har fått någon vinderdeppigsjuka.
Blir arg och ledsen på det mesta, är trött och orkar inte göra något utom att gnälla typ?
Jag misstänker tillochmed att det kan ha med min kopparspiral att göra.

HURSOMHELST!

Häromdagen, följde jag emd Carro ner till stallet och jag RED PÅ EN HÄST!
Haha, jag va jätteduktig ^^ Fast det var så mörkt, så jag ska följa med ner på måndag så ska vi rida när de är lite ljusare.

Vi börjar även bli klara i lägenheten.
Ska lägga upp lite bilder när jag orkar haha.
Pusspusspusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0