Nynäshamn.

Nu är jag hemma i min egna kära lägenhet, kom hit imorse.

Hade tänkt gå och handla idag, men vet inte riktigt var.
Kanske ska ta en längre promenad och gå till LIDL eller Coop?
Eller kanske Konsum? Eller ICA dit jag alltid går ?
Willys va jag på förra veckan oxå, billigt och bra men stökigt.
Ja, hursomhelst finns de ju en del alternativ så de är nog ingen fara.

Robert som har varit utan sin telefon i snart en vecka kommer nog bli glad när han får veta att jag hittat den, yeay me.
Mellan soffkuddarna man sitter på. Han glömde den här sist, i torsdags.
Sen kom mamma & pappa hit och letade men dom hittade inte.
Men ja e så dutti så ja hittaren!


Nej nu har jag tråkigt.
Ska typ sätta på mig sommarkläder och gå ut, är trött på jävla cpvinter nu.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0