massor att uppdatera haha

äntligen är påskhelgen slut och de är dags att ta de lugnt eftersom jag blev SJUK...... blö..
hursomhelst då. på torsdagen bjöd jag familjen kümmerling på middag, vi hade jättemysigt verkligen och maten blev jättegod.. antonio kom ju oxå och han bakade asgoda havrebollar hihi.
jag fick tillochmed ett paket av robbans familj, en assnygg skinnjacka faktiskt.
ska se om jag har ngn bild på den.
tyvärr tog vi inga bilder den kvällen men men.

fredagen åkte vi iväg på kryssning, innan på dagen tog vi de bara lugnt och sådära.
men sen blev de full fart, jag mådde dessutom JÄTTEDÅLIGT..
men ja lägger upp lite bilder.

här är lite nice musik medans ni tittar ;D



jag älskar dig :) <3

gruppbild, jag gömmer mig bakom robban hahaha

nicke, alltid.. jag älskarej haha :D

paarty in the hallway

<3<3

maria och marie halvt äger dansgolvet med stalker :)

nicke fullgubbe

nicke, fortfarande fullgubbe.. nu med tuttar

älskling gör fläta på mig.


där har ni lite bilder från kryssningen.. men det kommer mera..



på lördagen när vi kom hem så åkte vi till robbans föräldrar och åt.
jag mådde jättedåligt och va verkligen jättesjuk.
men efter någon ipren och mys så blev de bättre. tack gode gud för det.
har inga bilder därifrån heller haha men de behövs inte.
vi sov kvar där, nere i soffan och sen på söndagen åkte vi hem till mina föräldrar, vi va nämligen bjudna på middag!
så, jag & robban, mamma & pappa, johan & mormor hade en mysig kväll.
kanske en aning för mycket alkohol för en del, men hur mysigt som helst att va allihopa en gång :)
inte alltid de blir av med en bror som bor i norge ju.
där blev de inte heller några bilder, men senare på kvällen drog vi på "storma kylen"-fest..
där blev de bilder tagna..
så här kommer några :)

lite ny musik om förra låten tog slut ;)




yes, där är min bror <3

robban & bror, och snöbollen som jag fick i ansiktet en halv sekund senare

bror och ngn kompis ?

jaarå, eller?

ampe

victoor

sådära ja, nu har jag nästan uppdaterat klart hela påskhelgen.

denhär kvällen kan jag erkänna att på väg hem från denhär festen va jag en aning slirig.
kunde inte ens gå rakt, men de va de värt. hade jättekul faktiskt.
kom hem och somnade direkt åt fel håll i sängen med robban haha.
vaknade upp på måndagen och va HELT återställd, mådde inte alls dåligt.
senare på dagen åkte vi till robban, och på kvällen åkte vi tillbaka till mina föräldrar för att hämta upp johan som skulle till centralen och hem till norge igen.
vi kom fram 2 min innan bussen gick typ, men han kom hem!

sååååja, klart!

jag ger min påskhelg (tillochmed under omständigheterna att jag va sjuk) 10 av 10 påskägg.

nu ska jag låtsas att jag har ett liv.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0