mååste klaga

måste bara få klaga lite.

blir så oerhört irriterad på folk som planerar att man ska ses.
"de va så länge sen vi sågs" hit och dit..
sen när de väl kommer till kritan så har personen i fråga bestämt med ngn annan, glömt bort, är sjuk, något har hänt....
jag vet inte, de finns tusen bortförklaringar..
PLANERA INTE OM DU VET ATT DU INTE KAN STÅ FAST VID DE DU SÄGER

vissa gånger har jag städat hela lägenheten, gjort fint och verkligen varit glad för att ja ska få besök.
så får man dendär söta dissen rätt i ena ögat som en jävla spik.
jag garvar bara och blir irriterad, för jag är inte ens förvånad.

väx upp


Kommentarer
Postat av: Celina

nej usch jag blir också bara irriterad på sånt! Men nu vet man vilka man kan räkna med att man ses och vilka man får ha en backup plan för

2010-04-07 @ 12:42:20
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0