Artistplatsen

Hej!
Jag heter Maria Nordahl och jobbar på Artistplatsen(.se), ett företag som jobbar med att marknadsföra artister & ordna spelningar på alla olika slags evenemang.

Jag säljer medlemskap på den här sidan.

Av mig får du priser som är betydligt bättre än på hemsidan.
För 395:- får du lägga upp en profilbild, och en presentation.
För 695:- får du lägga upp en profilbild, en presentation samt 10 bilder & 3 ljudklipp.
Och premium kontot kostar 1295:-, då får du lägga upp 20 st bilder, 10 ljudklipp & 3 videoklipp.
Med premium syns även din artistsida alltid bland de översta i genren du är med i.
Det här är en engångskostnad som ger dig ett års medlemskap & kanske ditt livs chans/upplevelse.

Vi samarbetar med ca 6000 företag som söker artister till olika evenemang. Allt från bröllop till festival.

Får du ett gig genom Artistplatsen är det fortfarande bara du själv som får det intjänade gaget.
Den enda kostnaden vi tar är för medlemskapet.

Vi på Artistplatsen tror att du kommer ha nytta av vår tjänst och hoppas att du är intresserad.

För mer information, besök : www.artistplatsen.se
Hör av dig till min mail : [email protected]
Eller min mobil : 0762 77 89 21

Vi hoppas att du hör av dig


Kommentarer
Postat av: Helena

tjohooo. vi e glada att ha dig hos oss, hoppas du e här för o stanna;)

2010-04-15 @ 19:57:05
URL: http://familjenwl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0