Nu börjar allvaret.

Nuså, nu är de dags att ta foten ur toaletten och få lite fart på det hela.
Har suttit och tänkt lite här nu, och gissa var jag sitter? Det är kul..
I SÄÄÄNGEN !! Jag typ, bor i min säng.. Jaaa.

Dagens planer som de ser ut NU är iallafall :

- Rensa jackor, vinter, höst, vår, allt ska rensas.
- Rensa väskor, shit va jobbigt men måste bli av med lite.
- Börja lite smått med de kläder jag inte vill ha kvar längre.
- Försöka hitta någon som kan köra mig till sjukhuset på fredag.

Det är ungefär så mina planer ser ut.

Igår va jag iallafall hemma hos Natta och firade Jennifer.
GRATTIIIIIIS IGEN <3
Det va trevligt men jag va gryyyyyymt trött asså.
Somnade direkt när jag kom hem. ( iof efter en varm dusch eftersom att jag frös som fan )

Skulle uppskatta lite umgänge ikväll så hör av dig om du inte har ngt att göra :)
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0